Zorgeloos en veilig online reserveren
 Persoonlijke klantenservice
 Groot aanbod in binnen- en buitenland

accommodatie

Modern chalet met combimagnetron, Efteling op 2 km 16-1715-NL1

6 Personen
3 Slaapkamer(s)
1 Badkamer(s)
2 huisdier(en)
€924,- €861,-

Beschrijving

Dit moderne, gelijkvloerse en vrijstaande chalet ligt op het in 2019 geopende Resort Kaatsheuvel, op slechts 2 km. van het wereldberoemde pretpark De Efteling.

U beschikt over een lichte woonkamer met TV. In de open keuken vindt u er een combimagnetron, afwasmachine en koel-/vriescombinatie. Er zijn drie slaapkamers, waarvan twee met elk twee 1-pers. bedden, al dan niet in een 2-pers. opstelling en één slaapkamer met een stapelbed. De badkamer is uitgerust met een douche en toilet.

Buiten vindt u er een tuin met terras en tuinmeubilair. Parkeren kunt op de centrale parkeerplaatsen.

Op Resort Kaatsheuvel kunt u verschillende accommodaties huren, van vier tot zes personen. Op de nieuwe delen van het resort wordt nog gebouwd. Men doet er alles aan om eventuele overlast tot een minimum te beperken.

Parterre
hal
woonkamer
TV
open keuken
koffiezetapparaat
slaapkamer
stapelbed
slaapkamer
stapelbed
slaapkamer
stapelbed
badkamer
douche
Algemeen
terras
tuin
tuinmeubilair
zwembad (gedeeld met andere gasten, overdekt)
Eindschoonmaak
t/m 09-01-2022 € 70; van 10-01-2022 inclusief
Huisdieren
t/m 09-01-2022 max. 2; € 6/dier/nacht (huisdieren dienen tijdens het boekingsproces te worden aangegeven i.v.m. beperkte beschikbaarheid); van 10-01-2022 max. 2; € 6/dier/nacht (huisdieren dienen tijdens het boekingsproces te worden aangegeven i.v.m. beperkte beschikbaarheid)
Bedlinnen
€ 18,-/€ 19,- (t/m 09-01-2022 € 9 p.p./verblijf; van 10-01-2022 € 9,50 p.p./verblijf)
Badlinnen
€ 11,- (mogelijkheid tot huren, € 5,50 p.p./verblijf)
Keukenlinnen
mogelijkheid tot huren, € 5/verblijf
Wifi
gratis
Toeristenbelasting
€ 42,-/€ 42,- (t/m 09-01-2022 € 3/persoon/nacht (indicatie); van 10-01-2022 € 3/persoon/nacht)
Servicekosten
€ 45,22 (t/m 09-01-2022 € 6,46/nacht)
Kinderbed
€ 5,50/verblijf
Kinderstoel
€ 5,50/verblijf
- Voor de annulering tot en met de 43ste dag voor de afgesproken aankomst: 10% van de reissom.
- In geval van annulering van 42 tot en met 29 dagen voor aankomst: 40% van de reissom.
- In geval van annulering van 28 tot en met de laatste dag voor de overeengekomen huurperiode 90% van de reissom.
- voor latere annulering of bij het niet verschijnen wordt de volle prijs in rekening gebracht.



Ms M.A. Den Hertog
Verblijf van 28 januari 2022 tot 4 februari 2022
31 januari 2022

Betreft Klacht m.b.t. boeking 1A QE K3 HD (Kaatsheuvel) Bij aankomst bij de receptie van het park kregen wij accommodatie 266 (Zie bijgaande foto’s) toegewezen. Bij aankomst bij de accommodatie bleek deze nog niet schoongemaakt ondanks dat het ruim na 15.00 uur was (Het tijdstip waarop de accommodatie toegankelijk zou moeten zijn). Ook blijkt de accommodatie geen enkele overeenkomst te hebben met hetgeen op de site van Belvilla staat aangegeven. Bij hierover klagen bij de receptie blijkt ook dat de touroperator van het park aangeeft dat de foto’s zoals gebruikt op de Belvilla site niet gemaakt zijn op het park in Kaatsheuvel en het park heeft ook geen accommodaties die enigszins overeenkomen met de Belvilla foto’s. Schandalig dat we op deze manier zijn verleid om deze woning te boeken. Als we hadden geweten dat we in een standaard chalet zouden komen hadden we dit absoluut niet geboekt. Met andere woorden “We voelen ons flink bedonderd.” De receptie medewerkster (Daphne) heeft enorm haar best gedaan om ons toch nog enigszins tevreden te stemmen. Zij staat in deze volledig achter ons. Dit is inmiddels de tweede klacht behorende bij dezelfde boeking. Zie hiervoor het chat overzicht met een uwer medewerkers. 3124 XC Schiedam

Valerie Monteyn
Verblijf van 1 november 2021 tot 5 november 2021
4 november 2021

Zeer mooi ingericht verblijf. Dichtbij heb je de Efteling en langs achter het domein is de start van een prachtig natuurgebied met wandelknooppunten. Ideaal als gezin, voor elk wat wils.

Johannes Smids
Verblijf van 23 augustus 2021 tot 30 augustus 2021
13 september 2021

We hadden een prachtig modern huisje met een ruime stijger aan het water. De keuken had een vaatwasser, een oven, een combimagnetron, ruime koelkast, een grote vriezer met 3 lades en een ruime inductie kookplaat. Het huisje is gelegen op een park dat nog in ontwikkeling is, dat merkte je aan de doolhof die nog niet helemaal dichtgegroeid was en er werden nog wat nieuwe huisjes gebouwd in de omgeving, maar dat was van tevoren duidelijk aangegeven. Achter op het park hoef je maar honderd meter te lopen voordat je op de Loonse en Drunense heide staat.

Ms Van lier
Verblijf van 9 juli 2021 tot 16 juli 2021
12 juli 2021

Mooi chalet leuk park

Mr van Steenderen
Verblijf van 5 juli 2021 tot 9 juli 2021
8 juli 2021

Prima park met een mooie omgeving. Groenvoorziening word netjes bijgehouden m.u.v. de processierupsen. Deze zijn te veel aanwezig en word (volgens mij) nog niks aan gedaan. Zeker een aanrader omdat t schoon, netjes en vriendelijke medewerkers hebben.

Mr Knol
Verblijf van 21 juni 2021 tot 28 juni 2021
22 juni 2021

Alles is mooi en nieuw. Wel zijn er nog werkzaamheden op het park. Voor een 6-persoons huisje is het wel krap en maar 5 zitplekken inleefruimte. Eettafel heeft wel 6 stoelen.

Ms Astrid van Aggelen
Verblijf van 14 mei 2021 tot 17 mei 2021
17 mei 2021

Mooi net huisje. Super liggen direct aan het bos

Ms Heusschen
Verblijf van 14 mei 2021 tot 17 mei 2021
15 mei 2021

We zijn optimaal aan het genieten

Martijn Bolderdijk
Verblijf van 12 februari 2021 tot 15 februari 2021
15 februari 2021

Beste Belvilla en Europarcs, De reden dat ik jullie beide mail over ons verblijf afgelopen weekend is zodat jullie ook beide op de hoogte zijn van onze ervaring. En in de hoop dat hier aandacht aan besteed wordt zodat jullie zaken kunnen verbeteren. Van vrijdag 12 februari tot vandaag 15 februari verbleven wij op Europarcs Kaatsheuvel. Om eerlijk te zijn verliep niet alles zoals gepland, het huisje was op het oog goed maar technische een ramp. Zaterdagochtend kregen wij te maken met een stroomstoring op het volledige park (zo heb ik van de monteur van technische dienst begrepen). Toen wij in de loop van middag terug kwamen bij ons huisje was de stroom nog steeds niet aan. Wat bleek er moest nog een schakelaar worden omgezet om het huis weer te voorzien van stroom. Resultaat ijskoud huis en niet ideaal voor hetgeen wat in de koelkast lag. Toen de schakelaar was hersteld hebben wij op zaterdag geen issues meer gehad. Toen zondagochtend. Waterkoker aan en oven aan voor een lekker ontbijt. Stroom valt uit. Na circa 45 min. was de monteur ter plaatsen. Wederom moest er een schakelaar worden omgezet (let wel, het was niet zo dat er een stop in huis uit viel. Zodat ik dit zelf kon omzetten). Waterkoker wederom aan, stroomuitval. Afijn, tot 5 keer toe en vele testen met de apparatuur in de keuken met de monteur zelf was de conclusie – van de technische man – dat er echt een technisch defect was dat hij niet zou kunnen verbeteren. Advies, verhuizen naar een ander huis… Zoals u begrijpt was dit niet helemaal het ontbijt in ons vakantiehuis wat wij voor ogen hadden. Ik heb tot 6 keer toe op deze ochtend moeten bellen met de receptie. De monteur heeft ons vervolgens een pasje gegeven van het huisje naast gelegen. Spullen bij elkaar geraapt en dan maar verhuizen. Wat blijkt, pasje werkt niet. Wederom bellen… Monteur weer aanwezig en heeft het hersteld. Wederom een poging tot verhuizen en alles overzetten. Alles lijkt top! Maar, geen stroom in de keuken… Wat blijkt alle stekkers van de keukenapparatuur nog niet aangesloten. Geen probleem, ik pak het zelf wel op want echt geen zin meer om weer te bellen. Oven, kookplaat, vaatwasser aangesloten en we hebben het weer gezellig om er een leuke dag van te maken. Wij zijn op pad geweest en komen einde dag weer terug in het huis. Geen warmwater… Ook de boiler was niet aangesloten. Toch meer weer bellen met receptie – wat inmiddels beveiliging was geworden – met de vraag of ik zomaar de boiler kan uitsluiten? Dat was geen probleem. De stop sloeg nog wel 2 keer door maar heb ik zelf kunnen herstellen. Na een uur hadden we ongeveer warm water. Wat was verder niet in orde in dit nieuwe huisje. Geen kabel tv / C+ module, geen closet houders, geen planken in de kast. Kortom, het was een soort demo huis. Niet klaar voor de verhuur. Ik hoop dat jullie met deze feedback iets kunnen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal lekker loopt. Maar het gaat erom hoe dit vervolgens wordt opgelost. En precies daar zijn jullie geen ster in. Dit weekend heb ik bijna 10 keer met jullie receptie moeten bellen. Er wordt continu doorverwezen maar geen enkele keer heb ik gevoel gehad dat jullie zelf de verantwoordelijkheid hebben genomen. Sterker nog, er is niet 1 keer een belletje vanuit het park geweest om te vragen of alles nu wél naar wens is. De monteur verdient een pluim, hij was behulpzaam! Maar liet ook doorschemeren dat dit park te groot wordt voor het elektra netwerk. En daar lijken wij de dupe van te zijn geworden met het koude winterweer. Veel succes voor de toekomst. Ons zien jullie denk ik niet meer terug. Laatste tip, maar dat gaat denk ik nog lang duren voor jullie er klaar voor zijn, oplaadpunten voor een elektrische auto’s. Ik ben gaan parkeren bij het NH hotel om mijn auto te laden. Met vriendelijke groet, Martijn Bolderdijk Huis 662 + 668

dhr, E, Bos
Verblijf van 6 november 2020 tot 9 november 2020
12 november 2020

Makkelijk en duidelijk